Ce gradina mare ...

Universul este populat de cretini! Cum Internetul este o subdiviziune a Universului rezulta destul de logic că şi Internetul este populat de cretini. Şi nu orice fel de cretini, ci cretini cu bloguri. Iar cum un cretin nu vine niciodată singur, iată nişte categorii de cretinoizi (nici nu ştiu dacă există asemenea cuvânt) ce populează Reţeaua:

Filosoafa cretinopată cu înclinaţii muistice:

Frază cheie: “Îmi place să o sug în cur cât se poate de des, filosofic vorbind. De ce toţi mă judecă?”

Dobitocul maladiv cu patru clase:

Frază cheie: “Nuţi dai seama ce mă bucr că a câşt. Rapidu. Mam bucurat lol!”

Lingăul politic cu deviaţii coprofage:

Frază cheie: “Partidul X (a se înlocui cu PD-L în cele mai multe cazuri) merită votul nostru, deoarece futu-i în gură pe hoţii de Y şi Z cu partidul lor.”

Zoofila spasmodică:

Frază cheie: “Am găsit azi un pui de pisică ce are nevoie de un cămin călduros. E aşa de drăguţ!”

Babuinul spermatic pseudo-sportiv:

Frază cheie: “Îmi place seminţele la meci şi berea la bidon! Mâine mă bat cu garda pe stadion.”

Poponarul neasumat:

Frază cheie: “De ce nu e lumea mai open-minded?”

Emotivul scelerat:

Frază cheie: “Vreau să îmi bat un cui în coaie! Nimeni nu mă înţelege.”

Anal istul (dezlegat) economic în dizgraţie:

Frază cheie: “Deci, criza economică se datorează în special intransigenţei pseudo-fiscale a sistemului coercitiv multi-stratificat al atingerii pragului de rentabilitate dinamică din …”

Paranoicul conspiraţionist:

Frază cheie: “Sunt aici! Nu îi vedeţi? Sunt peste tot! Ne urmăresc!”

Vânătorul de mondenităţi virgin:

Frază cheie: “Azi, Ana Lesko s-a scărpinat la pizdă.”

0 comentarii: