Multumim Tiganilor ca existati!

Fiind primul meu post m-am gandit ce sa scriu, cui sa ii multumesc … Al` Dracu` si-ar baga ceva in originile mele daca i-as multumi asa ca m-am hotarat sa multumesc fantasticei natii de tigani.

 

Multumesc celui care a hotarat sa isi aseze prima oara caravana pe acest petic minunat de pamant!

 

Multumesc tiganilor ca ne-au oferit o cultura atat de vasta si ca sunt un stalp de rezistenta in civilizatia Romaneasca actuala!

 

Multumesc tiganilor ca au evoluat atat de mult de cand au pasit in aceasta tara!

 

Multumesc tiganilor ca ne fac mandri sa fim Romani de fiecare data cand trecem granitele!

 

Multumesc tiganilor ca ne-au oferit minunatul gen muzical numit manele (pacat ca strainii nu il apreciaza, pun pariu ca luam Eurovisionul daca participa Salamu`)!

 

Multumesc tiganilor ca ne-au oferiti o importanta lectie de igiena si de buna educatie a copiilor!

 

Multumesc Tiganilor ca existati! Romania ar fi fost alta tara fara voi, nici nu vreau sa imi imaginez cum am fi trait…

 

 

Later edit: Acest articol a fost scris de catre un nou colaborator pe numele sau de scena Rana! Daca se ridica la nivelul asteptarilor ii dam bomboane si il mai lasam sa scrie, daca nu ii oferim pula pe post de bomboana!

0 comentarii: