Cum sa iti fie greata si cand esti mort de foame

Am reuşit să nu-mi ţin promisiunea de a scrie zilnic câte un articol. Nici nu e de mirare având în vedere că în ultima vreme nu prea îmi ţin promisiunile. Înainte ca vre-un guşter sau guşteriţă să îmi traseze profilul psihologic anunţ că nu am putut scrie din motive obiective, externe. Nu-i nimic, recuperez acum!

Încep prin a anunţa că am dat şi peste "pietre preţioase" în încrengătura de dobitoci din blogosfera pulii. Din acest motiv am dat drumul unui blogroll (alt cuvânt extrem de cretin). Să nu vă aud că vreţi schimb de link-uri pentru că tot ce veţi primi va fi o porţie sănătoasă de puleală publică. Îmi rezerv dreptul de a adăuga şi de a şterge pe cine vrea muşchiul cu care fut. Prin urmare, glorie – temporară nu eternă - ălora care pot să mă impresioneze prin ceea ce scriu!

După ce am prezentat "bogăţia" vom trece la maldărul de căcat de care m-am izbit în ultima vreme. M-am săturat până peste cap de modul puli-n-guristic în care un student este tratat de secretară atunci când are o problemă. La fel sunt scârbit de faptul că florile sunt modul în care treci de la statutul de coi storcit la acela de client al secretariatului. Cum pot să ofer flori unei femei la care se întâmplă să ţin când ştiu la ce sunt nevoit să folosesc florile în mod curent? Mă simt de parcă i-aş transmite destinatarei un călduros "Ia-le fă, băga-mi-ai pula în mă-ta".

Tot zilele trecute am întâlnit persoane ce refuzau să creadă că românaşii noştri plecaţi la muncă în Căpşunia, Castraveţia sau Conopizdia nu se vor întoarce acasă pentru "a ne agrava criza". În primul rând nu am putut să mă abţin de la a-i transmite proastei următorul mesaj exrem de non-subliminal : "Adică cum (cacofonie autoasumată), cât timp livrează banu’ gros de-şi iau toate băşitele ţoale de firmă sunt buni şi acum că au dat de căcat sunt agravatori de criza?". Apoi nu am putut să nu o întreb dacă nu ar prefera să fie cerşetoare în străinătate decât angajată în România. Mi-a aruncat răspunsul sterotip, de pizdă degradată mintal, cum că ea e mândră de meseria ei aici şi că nu ar face nimic altceva în viaţă. Am reuşit să mă abţin de la a-i transmite că ăsta e motivul pentru care va rămâne veşnic idioată. Mi-aş fi creat neplăceri având în vedere că vita are onoarea de a-mi fi profesoară.

Într-un final am realizat şi de ce nu am avut niciodată probleme cu ţiganii (deşi aş putea să jur că peste jumătate sunt români ţiganizaţi) din faţa blocului în ciuda posesiei de păr lung şi spălat. Oamenii şi femeile lor se ocupă cu traficul de droguri şi cu muia. Cine cu ce se ocupă, rămâne să îmi dau seama ceva mai târziu. Aşa, şi? Păi ecuaţia e simplă! Dacă ei se iau de mine, eu chem miliţia. Chiar dacă miliţia nu le face nimic pentru faptul că mi-au deranjat mufarina, de faţă cu ei şi cu mine nu îşi pot desfăşura activitatea. Chiar dacă miliţienii îşi iau masiv şpagă pentru a închide ochii când vine vorba de activităţile mai sus amintite simplul fapt că există martori îi va împiedica pe cioroveţi să-şi îndeplinească sarcinile de serviciu. Pe scurt eu iau bătaie dar ei iau pula în gât rău de tot de la ăia la care plătesc taxe de protecţie pentru a activa în meseriile lor elegante şi cinstite. Tot din acelaşi motiv, tuciuriii controlează extrem de vigilent zona pentru ca giboni externi să nu deranjeze liniştea din cartier. Aţi înteles unde bat? Au ajuns traficanţii de droguri şi târfele să aibă grijă de noi pe de-a moaca iar noi plătim ca retarzii la stat pentru protecţie. Trăim în cea mai de căcat Românie din lumea asta!

0 comentarii: