Alta campanie, acelasi cacat!

Pe locuri ... fiţi gata ... lingeţi! A început campania oficialã. Mã doare fix în cur! Campania a început pe bune în urmã cu cel puţin douã sãptãmâni. În oraşul meu de baştinã PNL-iştii împãrţeau de zor fulare galbene sãptãmâna trecutã cam pe vremea asta. Cum pizda lu’ mã-sa pot eu sã cred cã abia acum începe campania când Tãriceanu a declarat în direct, acum câteva zile, cã el se aflã deja în campanie? Cum pot eu sã cred cã a început campania azi (sau ieri) dacã s-au fãcut deja, atât de evident, coaliţiile electorale? Cum pot eu sã cred asta când Udrea dã cu mopu’ de zor cam de acum o lunã? Pe cine mama Dracu’ (de data asta nu e vorba de maicã-mea) cred ãştia cã mai pot sã mintã?

Desigur, când vine vorba de campanie electoralã apare şi acel gen de curve greţoase, mai penale decât politicienii şi anume lingopizdarii (copyright pe termen). Atraşi ca rechinii de mirosul banilor, ar fi în stare sã lingã în cur şi un politician care doar ce s-a cãcat. De genul ãsta de mizerabili îmi este mie silã mai rãu decât de orice. Se apucã câte unul dintre ei sã batã câmpii atât de elegant încât aduce, aşa, cu un porc în cocinã.

Cum pula mea e posibil ca în România de azi sã mai sprijini un partid sau un politician? E suficient sã ieşi pe stradã şi sã vezi mizeria generalã ca sã îi iei în pulã la comun pe toţi. Cât de curvã poţi fi într-atât încât sã iei bani de la unul care îţi va nenoroci pãrinţii prin pensiile de cãcat, îţi va distruge viitorul adoptând politici economice oligofrene sau îţi va obliga copiii sã meargã în şcoli dãrãpãnate şi în spitale insalubre?

Mã pupaţi în cur cu campania voastrã! Vreţi votul meu? Vã dau la muie!

Constatare :

PD-L – Partid de nazişti cu retardatu’ lor în fruntea ţãrii

PSD – Partid de corupţi cu viziuni deformate asupra realitãţii

PNL – Partid de incompetenţi (sã vã mai amintesc de retardatul ãla de Adomniţei ?)

PRM – Partid de cretini

PC – Partidul unui turnãtor. Însuşi numele partidului îmi dã fiori! De ce aş vrea sã trãiesc într-o Românie "conservatã" într-un prezent ca ãsta?

PNG – Partidul individului contracandidat al lui Vadim la postul de Prim Cretin al Statului (a.k.a. Prostu’ Satului)

UDMR – Partid de lipitori-sugãtori. Proşti ãia care le dau sã sugã altceva decât pula.

Am uitat pe cineva? Trimiteţi un mesaj pentru a dezvolta lista!

0 comentarii: