Un intro pentru outro

E 3 dimineața și am ajuns sa cred ca plictiseala nu este doar o stare de spirit ci o boala venerica, cu care dacă nu ești atent o poți răspândi și celorlalte persoane din jurul tău. Încet te roade pe dinauntru și are prostul obicei sa te aducă cu picioarele pe pământ la realitatea crunta care te înconjoară: tânăr fără perspectiva, fără hobby-uri, fără adevărate plăceri în viata, cu un viitor sumbru într-o țară de căcat care cum are ocazia ți-o baga-n cur fără sa simtă pic de remușcări(țara ți-o baga în cur desigur). Si ajungi sa stai și sa te gândești la 3 dimineața de ce pula mea trebuie sa îndurăm tot căcatul asta...reformulez cum pula mea am ajuns eu tânăr într-o țară care se vrea Europeana sa îmi imaginez viitorul atât de sumbru...reformulez de ce pula mea trebuie sa ma gândesc în primul rând la toate chestiile astea? In fine va las pe voi sa înțelegeți ce încerc sa spun, probabil e plictiseala de vina, sau ora, sau faptul ca-s nemâncat și obosit. E frustrant sa vezi atâta nedreptate, e frustrant sa vrei sa vezi în jurul tău fericire, bun simt, chiar și putina civilizație, e frustrant sa fi cel care tot timpul vede partea plina a paharului. Astea-s frustrări? Nu, probabil doar plictiseala, cel puțin asa îmi place sa cred... Vreau adevăr, vreau oameni care sa gândească cum gândesc și eu, vreau sa rămân în țara asta și sa fie o bucurie sa ies în oraș la o plimbare, nu un chin... vreau ca restul lumii sa fie ca mine și ca prietenii mei, vreau o revoluție, vreau monarhie, vreau ca televizorul sa îmi ofere calitate și nu cantitate gen „Toate la 39 de lei”, vreau chiar sa îmi bag pula în cei care ma sfidează, pe mine, pe voi, pe noi toți chiar tonți, ca asta și suntem și ne așteaptă un viitor sumbru în care dacă nu ești „băiat/femela descurcăreț/hai fie descurcăreață” o sa ajungi sa plângi și sa te întrebi „cum am ajuns aici?”.
Simplu... sa începem desigur cu începutul
România este țara care din păcate nu poate fi condusa de un autohton de-al nostru. Îmi pare rău dar asta este adevărul suntem o nație de căcat cu niște trăsături de căcat, am fost, suntem și vom rămâne niște hoți care își vad doar de propriul interes, asa ca niște băieți deștepți de la conducerea vremii la începuturile acestei magnifice tari au hotărât ca România sa fie încredințată sângelui albastru „Made in Germany” . Romanul dacă nu este condus cu forța nu este productiv, comunismul ne-a arătat asta, desigur vom ajunge și aici. Unde eram? A da, deci. Si „sângele asta albastru” a ajuns la putere și ghici ce? A început sa construiască și sa ii arate romanului ca cineva îl poate iubi și ii poate oferi prosperitate și siguranță fără sa-l abuzeze anal. Apoi a venit comunismul , „sângele albastru” a fugit din țara și asa a început o perioada prospera dar și foarte dureroasa pentru România. Cum spuneam romanul dacă nu e forțat nu da rezultate, comunismul știa regula și a scos din noi toata ura și egoismul pe care noi le ascundeam adânc în sufletele noastre, chiar le-a rafinat, le-a făcut mai puternice, chiar am învățat adevăratul sens al corupției desigur la o scara minora aveam sa punem în practica ce am învățat abia după `90 și asa am și făcut. Am furat, am dat din coate, am corupt, am urat, am futut în cur pe cine trebuia și am uitat de noi, am uitat de restul persoanelor din jurul nostru. Asa am ajuns acum la sfârșit ca o țara care are 2 paturi sociale și jumătate: Bogați, clasa mijlocie care este foarte subțire și săraci o majoritate covârșitoare. Iar eu stau la ora... 4 scriind o scurta istorie a României văzută din punctul meu de vedere. A da și o sa o sugem rău. Exact!! țara asta e cam perversa, ne-o da și frontal și pe la spate, este o nimfomana, o sa ne omoare prin epuizare. Asta este sa zicem sfârșitul povestii adică pula mea nu mai așteptați luminița de la capătul tunelului, lubrifiați-va bine și strângeți din dinți, e doar sfatul meu. Oricum suntem prea letargici sa ne mai zbatem ne-au bătut cu propriile noastre arme, ne-au adus la stadiul în care ei vor: drogați și confuzi, cu percepția ca totul e frumos dar de fapt „Ceva e putred în ....Dacia”. V-am zis ca e contagioasa plictiseala. Pula mea noapte buna sau buna dimineață

A da și după cum v-am obișnuit ceva ca sa pună sare pe rană..


0 comentarii: