Voi sunteti viitoru' tarii?

Aş fi vrut sã pot scrie articolul ãsta de ieri. Din nefericire nu se adunase suficientã flegmã pe ţeavã. Am aşteptat şi acum se pare cã e suficientã pentru a transmite respectul profund pe care îl port celui ce a scris articolul din imagine.

penibil

Sunt foarte tentat şi dispus sã cred cã dobitocul care a scris aceste rânduri este cât se poate de real şi nu un personaj în genul "Domnu’ Goe" inventat de vreun glumeţ. Cum am dat de el? Lãsase un mesaj pe forumul unui cetãţean respectabil oricât de analist economic pe blog ar fi fost. În mesaj ordinarul îl îndemna pe cetãţean sã recunoascã cã i-ar fi coleg. Am lãsat şi eu un mesaj prin care îl anunţam cã omului fie îi este ruşine sã recunoascã faptul cã ar fi coleg cu un protozor, fie el este cel care spalã WC-uri la locul de muncã al individului, prin urmare nu ar fi considerat coleg. Apoi am intrat pe blogul lui. Nu pot compara aspectul (şi nu vorbesc de cel grafic) paginii decât cu o pizdã nespãlatã, plinã de viermi. Destul de grafic?

Am ales un articol la mişto pentru a-mi susţine spusele. Urmeazã comentariul :

Când animalu’ face remarci despre propria persoanã şi spune cã a rãmas corigent la fizicã nu pot decât sã mã întreb cine pula mea l-a dus pânã în clasa a VII-a (aceea fiind prima clasã în care se face fizicã, dacã nu vã mai amintiţi). Cine este învãţãtoarea lui şi cine i-a fost profesor de românã atâţia ani? Cine i-a oferit cretinului un computer conectat la Internet atunci când existã sute de puşti al nabii de buni la învãţãturã ce nu îşi pot permite unul? Cine sunt pãrinţii care observând privirea, cu siguranţã, tâmpã a pruncului nu au procedat dupã modelul spartan şi nu l-au aruncat într-o prãpastie? Apoi mã înteb şi cine a fost profesorul care a decis sã îl treacã de corigenţã şi câţi bani a luat?

Vã daţi seama cã nevertebratul ãsta o sã aibã drept de vot? Considerând cã aş avea cu cine sã votez, votul meu nu ar mai conta fiind anulat de imbecili ca el. Vã invit sã votaţi!

Ar trebui lãsat el şi cei ca el sã aibã copii? Presupunând cã nu s-ar ajunge pânã la castrate (deşi mi-aş dori) astfel de cretini ar trebui sã fie decãzuţi automat din drepturile pãrinteşti. În cazul în care copilul nu a luat "gena boului", este scãpat astfel de un mediu dominat de meciuri de fotbal, bere şi mici daţi la pomana electoralã şi cartea scrisã de "Bunul Dumnezeu".

Pe barba profetului Mohamed, de ce selecţia naturalã nu eliminã, aşa cum ar fi normal, genul ãsta de indivizi? Propun popularea României cu urşi polari în speranţa cã îi vor devora pe imbecili.

P.S. (urlet) Îmi baaaaaaaag pulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comentarii: